gravatar

elif 15.bölüm Fragmanı izle

gravatar

elif bitmesin kerem cem çıkmasın yoksa dizinin tadımı olur yaaaaaaaaa

gravatar

gayapmayın keremcemin bütün filmleri yarıda bitiriliyo lütfen buda öyle olmasın filmi sonuca ulaştırın

gravatar

nolur dizi bitmesin keremcem ayrılmasın

gravatar

15.Bölüm nerde????
Keremcem ölmesin....

gravatar

Bu hafta elif neden baslamadi???
Lütfen biri cevap versin....
15.Bölüm ne zaman baslayacak?
Heyecan dan ölecem yahu..

gravatar

yaa lütfen elif dizisi bitmesin ben bu diziyi çok seviyorum keremcem de diziden çıkmasın ne olr çıkarsa o filmin tadı tuzu olmaz

gravatar

ELİF BİTMESİN LÜTFEN

gravatar

lütfen Keremcem çıkmasın bu hafta niye yok

gravatar

ya burdaki btun arkadaşlara katılıyorumm.. keremcemn hangi sizisini beyenerek izlesem ya çıkıo yada bitio.ama untmayın kerem cem çıkıncada diziler izlen mio

gravatar

ya elif dizisi bitmesin çok güzel bir aşk hikayesi çok seviyorum onları nolur bitmesin bu dizi

gravatar

lütfen bu dizi bitmesin

gravatar

ya bu dizi nolur bitmesin biterse daha izleyecek dizim yok

gravatar

elif onlara söle diziyi bitirmesinler yoksa karşılarında beni bulurlar

gravatar

uirjçom güzel bi dizi her hafta heyecanla izliyorum

gravatar

seni çok seviyom keremcem bu dizide lütfen bitmesin söle yönetmenine

gravatar

bitmesin bu dizi

gravatar

ya bu dizi bitmesin

gravatar

lnolur bitmesin bu dizi

gravatar

bu dizi bitmesin

gravatar

bu dizi bitmesin

gravatar

eyer izleyiciye kiymet veriyorsaniz lutfen diziyi bitirmeyin

gravatar

btmesın dee sacmalıyolar bazen hem belkı ahmet olmedı olen bebek de olmus olabılır,melek de...dımı yanii

gravatar

EVET ARKADAŞLAR BENCE AHMET ÖLÜRSE DİZİ BİTER BEBEK YADA MELEKTE ÖLMÜŞ OLABİLİR YANİ ÖLE TAHMİN EDİORUM...

gravatar

alistik artik atv nin sessiz sedasiz dizileri yayindan kaldirmasina...onun icin hic sasmiyorum valla Elif dizisinin bitmesine...ayni doludizgin yillar gibi...ben artik protesto ediyorum zaten ..daha atv kanalina bakmiyorum ...:-) baska kanallar var cok sükür..

gravatar

ya keremcemın dıyer dızılerı gıbı bunudamı yarım bırakacaksınız yaptıgınız ısın sonunu getırın getırmeyeceksenın yapmayın ya hep aynı seyı yasamaktan sıkıldık

gravatar

buyur yıne aynı sey bırı senaryoyu yazmalarına yardımcı olsun bu atv ısın suyunu cıkarıyor

gravatar

yha keremcemin sonuna kadar oynadıqı biwr tek dizisi var aklımda (ask oyunu) allahtan o diziyi tamamladı yoksa katliam cıakrtırdım bu dizi onun kadar güsel olmasada qüseldi yine kaldırıyosunuz acaba canınızmı sıkıldı madem kaldırıcaksınız mümkünse atv izliyiclerine bir acıklama yapın kapatılması hakkında okeyto kapiş