gravatar

Elif 5.Bölüm İzle 31 temmuz perşembe

1. Part


2.Part


3.Part


4.Part(Son)

gravatar

bence 5. bölüm güseldi.fakat ben elif in yerinde olsaydım lastik gibi sündürmezdim e nası olsa eninde sonunda öğrenicek gerçeği AHMET bu yüzden söylerdim. Ama melek söylemeyin dediği için biraz diretirdim fakat sevmediğim biriyle evlenecek kadar kötü duruma geldiysem söylerdim yani...
mantıklı olanı da bu!!!!!!!!!

gravatar

leyla ben dizi yi basladigi gunden beri kacirmadan izliyorum. Ahmati kendinden sogutmak icin yaptigi bu oyun fazla sunmeye basladi bence mustafayla evlenme oyunu daha fazla surmesin giciklasiyor peki bu kadar olayin yalan olduguna geri nasil inandiracak ahmetin ailesine geri kendini nasil kabul ettirecek cok merak ediyorum dizinin devamini.

gravatar

lutfen dizini fragmanlarini internetten yayinlanin ben altinci bolumde ne olacak cooooooooook merak ediyorum

gravatar

BENCE BU DİZİ İÇİN ELİF BERBAT Bİ SEÇİM. KEREMCEMLEDE HİÇ YAKIŞMIYOLAR. SIRF ELİF YÜZÜNDEN DİZİYİ SEYREDESİM GELMİYO YA. HELE O HİZMETÇİ KIYAFETİ İÇİNDEYKEN ÇIKAN GÖBEĞİ BENİ ÖLDÜRÜYO. BİDE HEP AÇIK RENK GİYİYO. KOYU RENKLER GİY DE BARİ KİLON BELLİ OLMASIN. HELE BİDE ŞU 6. BÖLÜMDE GİYDİĞİ PEMBE BLUZ:) BEN ONU YER BEZİ BİLE YAPMAM. DUY BENİ YASEMİN DUY!! BENCE BU KIYAFETLERLE DAHADA BATIYOSUN. Bİ DE AĞLARKEN KAŞ MİMİKLERİN ÇOK YAPMACIK VE DE GICIKK. KEREMCEME ACIYORUM VALLA. DEYMEZ BU KIZ İÇİN YAPTIKLARINA.. AMA SENARYO İŞTE NE YAPSIN.........

gravatar

sen melisa elif e gıcık kilo lu diyosun ya kızım senin gözler bozuk doktora gitmelisin bence hem 2. bir şey keremcemle yakışıyorlar sitede bir anket yapılsa eminim çoğu yakışıyorlar diyecektir

gravatar

ELİF SENİ ÇOOOK SEVİYORUM KEREMCEM SENİ TAMAMLIYOR BENCE BİRBİRİNİZE ÇOOOK YAKIŞIYOSUNUZ ELİFE ÇİRKİN DİYENLERİDE ŞİDDETLE KINIYORUM BİDE NE OLUR DİZİ FRAGMANLARINI YAYINLAYIN İNTERNETTTE

gravatar

BANA GÖZÜ BOZUK DİYEN ARKADAŞ KENDİSİ DOKTARA GİTMELİ BENCE. MESELA DİZİDE Kİ NİLGÜN KARAKTERİYLE Bİ KIYASLAYIN, ONUN YANINDA NE KADAR İRİ DURDUĞUNU FARKEDECEKSİNİZ. BU KIZ ÜSTELİK DAHA 19 YAŞINDA!! 7. BÖLÜMÜ İZLEDİM VE HALA AYNI DÜŞÜNCEDEYİM. HER NEYSE, HERKESİN GÜZELLİK ANLAYIŞI VE NİZAMI FARKLIDIR. BANA ÖYLE GELİYO. DEMEK İSTEDİĞİM ŞU Kİ, YAKIŞIKLILIKTAN YIKILAN KEREMCEM GİBİ BİRİNİN YANINDA ŞÖYLE AHUU GİBİ Bİ KIZ OLSAYDI DA İZLEMEYE DOYAMASAYDIMM..

gravatar

BANA GÖZÜ BOZUK DİYEN ARKADAŞ KENDİSİ DOKTARA GİTMELİ BENCE. MESELA DİZİDE Kİ NİLGÜN KARAKTERİYLE Bİ KIYASLAYIN, ONUN YANINDA NE KADAR İRİ DURDUĞUNU FARKEDECEKSİNİZ. BU KIZ ÜSTELİK DAHA 19 YAŞINDA!! 7. BÖLÜMÜ İZLEDİM VE HALA AYNI DÜŞÜNCEDEYİM. HER NEYSE, HERKESİN GÜZELLİK ANLAYIŞI VE NİZAMI FARKLIDIR. BANA ÖYLE GELİYO. DEMEK İSTEDİĞİM ŞU Kİ, YAKIŞIKLILIKTAN YIKILAN KEREMCEM GİBİ BİRİNİN YANINDA ŞÖYLE AHUU GİBİ Bİ KIZ OLSAYDI DA İZLEMEYE DOYAMASAYDIMM..