gravatar

elif dizisi 1.bölüm tekrarını Online Kesintisiz İzle




Arkadaşlar video Sondan Başlıyor Alttan 1. partı Seçerek devam edin İyi seyirler

gravatar

bn diziyi sabırsızlıkla bekliyodum we dün akşam seyirciyle buluştu...dizi o kadar güzeldiki gerçekten sizi çok tebrik ediyorum yani dizi ekibi oyuncular özellikle keremcem we yasemin allen rolüne o kadar sadıkki dizi adeta seyirciyi içine çekiyo we izlendikçe izlemek istiyosun sabah kalkınca bu siteden diziyi binlerce defa tekrar izledim..çok ama çok çok gzl bi dizi anlatamıam kadar gzl bi çok kişi bnle aynı fikirde dün akşam herkes bu diziyi heyecanla bekledi....bn bn başladığı anda adeta ekrana kilitlenmiştim.. kendimi bi an bile ayıramadım hele keremcem olunca.ama bi türlü keremccemi göremedik uzun zmn keremcemin gözükmesini bekledim we o anda o arabanın arkasından ''burdayım''diyişini duyunca kulaklarım yerinden fırladı....diziyi izlemek için perşembe gününü iple çekiyorum inş hmn başlar perşembenin nasıl geldiğini anlamadan başlar ....nolur bu dizi hiç bitmesin ....yönetmeninizi yapımcınızı btn herkesi oyuncular olarak en çok keremceme başarılarının dewamını diliyorum keremcem sn bu dizide oldukça bu dizi hep zirvede olur...herşey böyle dewam etsin...teşekkür eiyorum btn dizi ekibine hepinize çok çok başarılar.............

gravatar

elif dizisinin yeni bölümleri neden yayınlanmıyor.yeni sezonda yayınlanan birçok diziden daha iyi bir diziydi.biterse inanki çok üzülürüm.bir ben değil eminim çok kişi bu dizinin hayranıdır lütfen bitmesin