gravatar

Harika Pazar Elif Dİzisi Röportaj Resimleri







gravatar

anne ve kizin bir arada filim yapmasi cook güzel birsey.anne ve kiz cook sekerler.

gravatar

nası yhne elifn annesi o mu ama soyadları aynı diil??

gravatar

nası yne o kadın elifn annsi mi ama syadları aynı diil :S??!!!

gravatar

elif dizisinin hayranıyım keremcemin şarkılarını dinlerken elif dizisinin müzigi olan yastayım ve unutma beni şarkılarını dinlerken aglıyorum filimde bile olsa bile böyle fedakar aşk gözlerimi yaşartıyo bence elif dizisi reyting sıralamasında ilk 20 kanal arasında dereceye girmesi biz izleyenleri mutlu ediyor.bu sevgiyle 1. olacagına inanıyorum bence elifle ahmet birlikde olmalı melek gerçegi bilmeli elifin yaptıgı fedakarlıgı bilip aradan çekilmeli.tşk ederm

gravatar

bayılılıyorum elifede ahmete de sanki ben yaşıyorum onlar oynuyor ben duygulanıyorum çokkkkkkkk güzelllllllll yaaaaaaaaaa

gravatar

eeett katılıyorumm snaa elifcimmm melekk aradannn çekilmelii zorlaa güzellikk olmazzzz dimi amaa ahmet ve eliff birbilerinee çok yakısıyolarr elifnn doğall bi güzelliğii warrr keremcemee bayılıomm aşkom o benimmm yhaaç...! bnnn dizininn gelecek hftakii bölümün büyükk bi meraklaaa bekliyorummm yhaa dayanamıyorumm hattaa filmdee bilee olsaaa gercektnnn elifinn yaptığuınıı kimse yapamzzz şahsenn bn yapammm sewgilimde keremcemm gibii biriysee aslaaa!!! bby mjkk dadlu aşkomm keremcemimmmm.....

gravatar

yaff bence ztn ikisi birbirine benziooo yani ben ilk başta tahmin etmiştim yasemin allenin almanyada büyüdüğü belli ztnn annesine çoooookkkkk benzioooo yani ben de keremcme bayılıormmmmm bütün dizilerini seyrettimmmmmmm aşk oyunu hele süperrrrdiiii