gravatar

Elif Dizi Setinde Çekilen Fotoğraflar Yenii...

Arkadaşlar Bunlar Elif dizisinin Setinden Çekilmiş Yeni Fotoğraflardır...




gravatar

slm ben keremcemi çok seviyurom elif dizisi harika keremcem sen benim aşkımsın seni çok seviyorum sen van'a konsere geldin çok yakışıklıydın seni çok ama çoooooooooooooooooooooooooook seviyorum aşkımsın bitanemsin bebeğim benim seni çok seven dilan bybybyby

gravatar

slm.dizi güzel ama umuyorum ki tutulan diğer tüm diziler gibi uzatılıp tadı kaçırılmaz.tşk

gravatar

yaw size bayılıyorum çok güzel bir dizi gerçektede güzel yakısıyorsunuz elif ve ahmet ay çok gzel

gravatar

keremcem sana hayranım birtanesin sennn

gravatar

slm çok gzl bir dizi çekmişsiniz çok yakışıyosunuz sizi çok seviyorum:)

gravatar

keremcemi çok seviyorum çok yakışıklısınız dizilerinizi hiç kaçırmıyorum

gravatar

ya muhtesem bir dizi yapmıssınız gününü iple cekiyorum iysallah cabuk bitmez siz bitanesiniz dizilerin harika

gravatar

ben iraniyim.bende keremjemi cok seviyorum ve sans eseri izmirde 2yil once concertine gidim ve de cok eylendimmm .. filmindei mustafaadaa cok guzeeel ama gercek adini bilmiyorum bana soyleyin adiniii lutfen

gravatar

keremcem i çok sewiyorum ama edrneye hiç konsere gelmedi sana aşığımmm bitaneciksin

gravatar

bu dizinin kaldırılmamasını istiorumm lllüüütttfeenn kaldırmayınnn lllüütttfeennn...