gravatar

Elif Dizisinin Konusu


Keremcem ve Yasemin Allen'in başrollerini paylaştığı Elif dizisinin konusu ise Servet Avcısı'nın tam tersi: Babasının yanarak can verdiği yangına sebep olmakla suçlanan Elif, üç buçuk yıl yattığı cezaevinden tahliye olur ve kendini aklama çabasına girer. Bu sürecin daha başında, büyük bir mayo firmasının şoförlerinden birine aşık olur ama bilmediği bir şey vardır: Kendini şoför olarak tanıtan bu delikanlı aslında firmanın veliahdıdır. Çekimleri Ağva'da kiralanan bir köşkte süren dizide Keremcem ile Yasemin'in "elektriğinin" tuttuğu ve ikilinin "çok iyi anlaştığı" da kuşlar tarafından kulağıma fısıldandı

gravatar

KEREMCEMM O KIZLA BİŞİ OLMASIN LÜTFEN..SENİ ÇOK SEVİYORUMM BÖLE BİŞİ YAPMA TAMAM MII SAKINN SAKINNN...

gravatar

arnız çok iyi olmasın ya...lütfen keremcem duyy yapma böleeee

gravatar

eliff dizisini cokk ama coook begendim bu arada keremcem ve yasemin allen birbirlerine cok yakisiyorlar benden soylemesi..:P

gravatar

keremcem sen onlara aldırma bi kere yasemin allen çok güsel bir kız bence değerini bil hem senin videolarındada demişin ya mesela aşk oyunu dizsinde yasemin ergene ile beraber olmuştun daha iyi oynamıştın bence yasemin allenlede ol yani hem çok yakışıyosunuz :::::::::)) :p

gravatar

keremcem seni çok seviyorum bence kimselerin dediklerine aldırış etme yasemin allen çok güsel manken gibi birisi. bence iyi değerlendir yane . hem senin bu sitdeki videolarındada dememiş miydin aşk oyunu dizisinde yasemin ergene ile bir ilişki yaşıyordum onun için de iyi performans sergiliyordum demiştin .işte onun için yani .:):):p ayrıca yasemin allen ve keremceme dizi boyunca başarılar . yemin ederim elif diisini öle sevdim ki 1. bölümünü internetten fln tam 5 kere izledim merak ile perşembe günleri gelsede elif diisini izlesem die bekliyorum . lütfen yani bu dizi hemen bitmesin finali uzun süre gelmesin yasemin allen ve keremecemi çok seviyorum :::))) :P

gravatar

keremcem seni çok seviyorum bence kimselerin dediklerine aldırış etme yasemin allen çok güsel manken gibi birisi. bence iyi değerlendir yane . hem senin bu sitdeki videolarındada dememiş miydin aşk oyunu dizisinde yasemin ergene ile bir ilişki yaşıyordum onun için de iyi performans sergiliyordum demiştin .işte onun için yani .:):):p ayrıca yasemin allen ve keremceme dizi boyunca başarılar . yemin ederim elif diisini öle sevdim ki 1. bölümünü internetten fln tam 5 kere izledim merak ile perşembe günleri gelsede elif diisini izlesem die bekliyorum . lütfen yani bu dizi hemen bitmesin finali uzun süre gelmesin yasemin allen ve keremecemi çok seviyorum :::))) :P

gravatar

Bakiyorumda Keremcem´in özel hayatina bile karisiliyor...
:))

Bence ikiside birbirlerine cok yakisiyorlar ama Yasemin Allen Keremcemden cok daha genc duruyor.
Bence Yasemin Allen söför rolünde olan Mustafaya daha cok yakisiyor :))

Bu dizi gercekten cok güzel bir dizi, sadece arap sacina benzetmisler, sinir bozucu oyuncular var....
bu ne ya...bu ne karisiklik böyle ya... entrika ve kavga dövüs sanki baska bir konu yok hep ayni konular dizilerde, zengin ve fakir konusu, entrika ve kavga dövüs???!!!
Milyonda bir dizisi daha güzel, en azindan güldürücü sahnelerde oluyor, Elif dizisi insanin icini daraltiyor. Ben biraktim bile bu diziyi.

gravatar

elif dizisi cook güzel bir dizi.yasemin allen ve keremcem COOOK YAKISIYORLAR.keremcem cook yakisikli,yasemin allende cook dogal.ben dogal insanlari her zaman cook severim......

gravatar

bazi insanlar dizinin güzel olmadigini söylüyaorlar,cünkü güldürücü seyler yok, örnegin milyonda bir gibi,ama elif dizisi gercekleri anlatan bir dizi.o yüzdün cok hosuma gitti.bir kere filimi izlememin sebebi de keremcemi sevdigim icin.ne deseler desinler. elif dizisi coook güzel.keremcem hic onlari dinleme yasemin allen manken gibi bir kiz dogalligina hayaranim....coook seker senin gibi.hayatlarin hayatiyim

gravatar

aqşomm keremcemm benn dizii süper yhaaa yasemin allenlee çok yakısıyonuzz yhaff senii çok sewyiyorumm aşqomm kimseylee paylasmakk istemem senii amaa ne bilim yaseminn allene kanım ısındıı çok yakıstıromm sizzii ( tabii bizz snlee dha çok yakısıozz ama neysee ) :) mjkk aşkomm bu dizii ltfnn hiçç bitmisnn yetkili makamaaa duyurulurr!!!!!!

gravatar

bn qamsseee aşqommmm bitannemm herseyimm yhaaa keremcemimmm yha buu diziidee snn ağlayınca bnn ağlıyommm dizinin gelecekk hftakii bölümnnn sabırsızlıklaa bekliommmmm aşkommmm benimmmmmm bebeğimmmm mjkkkk.......