gravatar

Keremcem biyografisi

Keremcem
Keremcem
Gerçek Adı : Kerem Cem Dürük
Doğum Yeri : Muğla
Doğum Tarihi : 28 Aralık 1977
Eğitimi : Lisans

2005 yılında TRT'de yayınlanan Kerem ile Aslı filminde Pelin Batu ile başrolü paylaştı. 2005 yazında Medyapım tarafından çekilen Aşk Oyunu adlı dizide oynadı. Yaz dönemi için çekilen Aşk Oyunu, izleyiciler tarafından tam puan alınca 2006'da sezon dizisine dönüşüverdi. 2006 yazında yeni albüm çalışmaları nedeniyle Yasemin Ergene ile başrolünü paylaştığı Aşk Oyunu dizisinden ayrıldı. Keremcem, 2007 Mart ayından itibaren Atv'de yayınlanan İki Yabancı adlı dizide Dr.Cem Arifoğlu'nu Canlandırdı. Şu an yeni albüm hazırlığında.

gravatar

merhabalar BEN EMİNE GAZİANTEPTE.ÖNCELİKLE DİZİNİZ HAYIRLI OLSUN İNŞALLAH ÇOK İYİ OLUR.BU DİZİYİ EN ÇOK AŞKIM İÇİN İZLEYECEĞİM YANİ KEREMCEM İÇİN BEN 16 YAŞINDAYIM KEREMCEMİN HASTASI DEMEK BİLE GERÇEKTEN YETMİYO..ONUN İÇİN ÖLMEYE RAZIYIM YA O KADAR SEVİYORUMM BENİM VARLIĞIMI BİLSİN YETER TEK İSTEĞİM O..ONU ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMM ONUNLA KONUŞMAK İSTİYORUMM ŞARKILARI BİR YANA BEN ONUN KENDİSİNİ SEVİYORUMM YA BENİ ANLAYIN LÜTFENN....BENİ DUYSUN AŞKIMMMM HERZAMAN DİLİMDESİNN HERZAMAN BUNU BİL YETER..TEŞEKKÜR EDERİM HERKESE SEVGİLERİMLE

gravatar

onu çok seviyorum çok

gravatar

yhaa süper biri şu keremcem ama sewsekte sadece bi izleyici,dinleyici olrk seweriz olsun ama süper biri o kişiliğiyle tam dört dörtlük biri onunla tanışmaı çk isterdim bn dizide süper ztn onun biçok hayranı war bu arada ben 20 yaşında üni. öğrencisiyim...onunla düet yapmaı isterdim ç..kale bigaya da geldi konsere geçen sene o yakından da bi okadar tatlı we sempatik..

gravatar

bu arada kermcem eqer sn bunları okuyorsan nolur bna bi cvp qnder please!!!!

gravatar

selam bn ankardan merve dızınızın hastasıyım ya aslında ben ılk basta keremcem var dıe ızledım ama sonunda anladım kı harıka bır dızı bu. kermecemı her seyden cook sevıorum oda asıgım onun ııcın herseyı yaparım canımı ıtese verırım.kermecm senı ccccccok sevıorum herzaman kalbımde bve hayalımdesın senı cookk ama cook seven merve senı kocaman opuyorum muccccccccckkkkkkk

gravatar

merhaba keremcemcim.seni çok seviorum.bayılıorum hatta.sadece yakışıklılığın için deil ama karakterinde çok güsell!!
hele elif dizisine bayılıorum.harika bi dizi yaa!!hele sen o dizide olunca bir başka güsel!!

gravatar

Dızı harıka vee KEREMCEM:) de ayrı bır güzellık katıyor dızıye:)........ ONA söylemek istediklerimi kelimelere sığdıramıyorum ....SENİ COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA COK SEVİYORUM....

gravatar

slmm bnn qamseeee bnn keremcemm içinnn öürümm yha o derecee sewiyorummm onuuu o benimm yasamaaa nedenimmmmmm aşkommm bebeğimmmm eliff dizisinee bayılıommmm vee o dizedee snn oluncaa bambaska abişyee olmuss dizii mjkkk dadluu aşqommmmm....