gravatar

keremcem resimleri







gravatar

Keremecem sana bayiliyorum. Super sin. Ben BG'den im ve seni gormek cok istiyorum ama mumkun'mu bilmiyorum. Senin gibi bir arkadasim olmasini arzu ederim. Lutfen yaz - vildan_92@mail.bg Nekadar az'da olsa bir kucuk umudum var. SANA SANS DILERIM.

gravatar

canım ya cok sevıyorum keremcemı o her halıyle tatlı bana gore o bıtane gulusu yeter..

gravatar

senınle tanısmayı cok ısterdım ama bunun ımkansız oldugunu bılıyorum...umarım bır gun ımkansızm gerceklesır..

gravatar

süpersin yaaaaaaa zaten konserde seni görünce dilim tutukdu çok yakısıklısın AY LOVE YOU

gravatar

Keremcem seni çok seviyorum.
Oynadığın Elif dizisini kaçırmadan
izliyorum. Bol şans diliyorum.

gravatar

yaf sulanmayın keremcemıme o benım askım sız baska sevın yaf
arkadaslar olmuo bakın..!!

gravatar

KEREMCEM BEN GAMZE SENİ ÇOK BEĞENİYORUM UMARIM HAYATIN BOYUNCA HEP MUTLU OLURSUN.BUNU EN ÇOK HAK EDEN BİRİSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOO SEVİYORUM

gravatar

bence dünyanın en yakışıklı kişisi brat pitt değil KRMCM...
tabi bu bi görüş ama bana göre kesin bi yargı yani kanıtlanabilir!!!

gravatar

bence de çok haklısın brat pitt falan palavra sadece KERECEM...

gravatar

hayatımda gördüğüm en çirkin adam KEREMCEM birkan baş rolde sen olmalıydın kızları çok aradınız galiba nsl bu kadar çirkinleştin bitane gülüşü yeter diyen salak hayatında hiç gülen insan görmemiş mi?lütfen cevap yazınız

gravatar

ya bu ne bıcım dızı ya lanet olsun ya yaptıgınız ısın sonunu getırın be koydugunuz son sonmu sındı bune ya kımse yonetmenım demesın valla bunu ben bıle yazarım boyle dandık bıse gormedım ya