gravatar

Keremcem oyunculuğu pek sevdi!

Resim

Keremcem oyunculuğu pek sevdi!

atv, yepyeni bir diziyi izleyicileriyle buluşturacak. 'Aşk Oyunu' ve 'İki Yabancı' dizisinde özellikle genç kızların sevgilisi olan Keremcem'in, yepyeni bir yüz olan güzel oyuncu Yasemin Allen'la başrolleri paylaşacağı 'Elif' isimli dizi önümüzdeki günlerde atv ekranlarında olacak. Dizi, romantik komedi tutkunlarını ekrana kilitleyecek.

Kaynak: Takvim Gazetesi

gravatar

diziyi heyecanla bekliyorum lütfen bir an önce yayınlayın. :D (b)

gravatar

dizi bir an önce başlasın lütfeeennn :D

gravatar

aşkım oyunculuğu sevdinde ben o kızla görünce dayanamıyorum sakın aşık olmayın sakınn...senin için ölürüm ben yaa dizi SÜPER OLACAK İNŞŞ HERKESE İZLETTİRİCEM İNŞ GÜZEL OLUR.SENİN İÇİN ÖLÜME GİDERİM....SENİ ÇOK SEVİYORUMM...DİZİYİ HEP HERZAMAN İZLİCEM AŞKIM BENİMM VARLIĞIMI BİLL NE OLUR YAA.....

gravatar

sen delilere bakma salak lar kendileri güzel degil diye yasemini kiskaniyorlar keremcem ve yasemin birbirinize cook yakisiyorsunuz.birlikte ollursaniz olyun.cünklü yakisiyorsunuz....................................................................

gravatar

bayılıyorum bu diziye yalnız bide birşey istiyorum film bittikten sonra diger bölümün fragmanınıda hemen arkasından verseler daha mutlu olacagım

gravatar

bn qamsee yha aynen katılıyoumm snaa dizii bittiğii zmnn ardındann geleck hftanın fragmanını yayınlayınn yhaaa ltfnn... yetkili makamm duyurulurr!!!! keremcemmm aşqomm senii çok sewiommmmm bebğimm bnimmm herseyimm yasmaam sebebimm mjkkk.....