gravatar

keremcem resimleri








gravatar

sana bayılıyorum süpersin bütün dizilerini izliyorum hepside müthiş

gravatar

yha sn çk hatta ötesi şekersin 2 yıl önce olsa yasemin ergeneyle çıkmanı isterdim ama şimdi o kızdan nefret ediyorum snn gibi biri nasıl aldatılır bilmiyorum o kızın gözleri fln mı kör yha bu zamanda hem yakışıklı hem romantik hem de çk ii birini yani snn gibi biri nasıl baldatılır pöfff.. kendisi kaybeder yha sinir şey neyse ewet onla çk yakışıyodunuz ama şimdi sanmıyorum neyse sn çk şekersn seni çk sewiyorum

gravatar

slm keremcem senı cook sevıorum seni yasemın alan ıle hıc yakıstırmıorum sen daha guzellerıne laıksın onunla ask yasama gercek hayatta senı cook sevıorum aslında bunu dememmın bır sebeıde senı kımse ıle paylasmamamk senı ccok sevıorum bı bı bı tanem

gravatar

Ya ben seni çok seviyorum çok tatlısın.çok akışıklısın.keşke sevdgilim senin gibi yakışıklı olsa ama nerdee

gravatar

benimle evlenirmisin

gravatar

bence yasemin alan la birbirinize yakışıyorsunuz ikinizde çooooooooook tatlısınız.bayılıyorum size

gravatar

.kıskanma nolur çalış seninde olur

gravatar

yaaa ben ona çok asığım siz bari bana bu acıyı yaşatmayın bırakın onu bakk
kızlarrrrrr beni sinirlendirmeyin saçınızı başınızı yolarım anladınız mııııı?

gravatar

skım seni seviyorum seni ancak 1 cam arkasından görüyorum olur coruma gel lütfennnn