gravatar

Keremcem Kendine Sorulan Soruları Yanıtladı


Benim için dünyadaki en değerli varlık... AİLEM
Sevgilim... YALAN SÖYLERSE onu asla affetmem
İlk defa... 12 yaşında öpüştüm.
Kendime en son aldığım 3 şey... GÖMLEK,TV-DİŞ MACUNU
Şarkıcı olmasaydım... BİLMİYORUM.
Ben küçükken... ŞİŞMANDIM.
Bir günlüğüne görünmez adam olsam... AH Bİ OLSAM
Vücudumda en sevmediğim bölge... ŞAKAKLARIM
Ne yazık ki ben... KÖTÜ BİR GİTARİSTİM
Yalnızken... GEÇMİŞİ düşünüyorum.
Beni en çok kaygılandıran şey... AŞK
Hayatımın en kötü anı... HATIRLAMADIĞIMA GÖRE DAHA YAŞAMAMIŞIM
Kızlar... OLMAZSA OLMAZ
Başkalarına göre ben... BİLMEM
Yaşlandığım zaman... UMARIM YAŞLANMAM.

gravatar

MERHABA AŞKIM BENİM.BEN GAZİANTEP ten EMİNE seni çok ama çok seviyorum.kurban olurumm ben sana ya benii duyyyy lütfen varlığımı senin sevdiğimi bil yeter bu hasretim nerye kadar sürecek YETER ARTIKKK...12 YAŞINDA ÖPÜŞMÜŞSÜNN.BİRDAHA ÖPÜŞME DAYANAMIYORUMM AŞKIM..SENİN ÇOK ÇOK SEVEN 16 YAŞINDAKİİ EMİNE....BENİİ DUYY KENDİMİ ÖLDÜRÜCEM YETER...KİMSE BENİM KADAR SEVEMEZZZ......

gravatar

SLM AŞKIM BEN MARAŞLI KUBRA SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ÇOK TATLISIN GÜLÜŞÜNÜN HASTASIYIM.SENİ KOCAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAN ÖPÜYORUM

gravatar

keremcem seniçooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çooooooooooooooooooooooooooook sewiyorum aşkım sana aşıgım seni sewiyorum beylik düzünde konsere geldiginde seni en önden izledim hat senle resim çekildik yana bı sıktın hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç bizaman unutamıycam bi andı oooooooooooooooooo sarkıların çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel sen çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook am çookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakısıklısın nolur beylikdüzünde bidaha konser wer seni bikez gördüm bikez dah görmek istiyom eyer werirsen gözüm mavi adım seyma adımı sötyleyip yanına çagır nolur seni öpüyüm bi şefer nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bunu unutma aşkım.......

gravatar

aşkım kimse benim kadar seni sewemez odam senin postelerinle doguluseniççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewiyorum sana aşıgım bu hasrete artık dayanamıyorum aşkım nolur konser wer beylikdüzünde seni sewen şeyma